Ruiterclub Tallaerthof

VERENIGINGEN IN LIER

Ruiterclub Tallaerthof

De idee achter de club is om een veilige omgeving te bieden waarin ruiter, amazone, familie en vrienden sportief bezig kunnen zijn, sociale contacten leggen en een gezellig rustmoment kunnen beleven. De club organiseert twee keer een clubdag waarbij de ruiters en amazones het beste van zichzelf kunnen tonen in dressuur en springen. De beste ruiter/amazone over de 2 dagen wordt tot clubkampioen gekroond. Tijdens de paasvakantie is er een gymkana waarbij spelletjes te paard centraal staan. Een halloweenavond, een uitstap te paard aan zee, een BBQ met beachvolley, ... staan ook op het programma. Kortom, voor elk wat wils.  Ook anders validen zijn welkom in Tallaerthof. Tijdens de "week van de g-sport" 2016 promoot Tallaerthof haar project: een tillift voor rolstoelgebruikers.

Contactpersoon
Contactpersoon: