Moved For All Nations

Moved For All Nations

Onze vereniging beweegt zich voort gedreven voor Gods Liefde die geen grenzen kent. We willen in welk land dan ook en onder welk volk dan ook goede werken opstarten die leiden tot verbetering van de samenleving. We zijn in verschillende plaatsen van India actief met Sponsor een Schoolkind, hulpverlening onder slachtoffers van overstromingen, verslaafde jongeren, enz. In China helpen we dan weer minder en zwaardere gehandicapte weeskinderen verder, enz. In België zamelen we fondsen in om de bestaande projecten financieel te ondersteunen . Soms verkopen we wafels deur aan deur, anderen gaan sponsor lopen, fietsen, zwemmen, ... er zijn ook mensen die oude ijzer, oude kleding enz. ophalen en verkopen ten voordele van onze projecten. Ook u kunt ons helpen!

Contactpersoon:
Ludo Bogaerts