KLJ Lier Zuid

KLJ Lier Zuid

KLJ Lier Zuid wordt in goede banen geleid door leid(st)ers, die regelmatig activiteiten organiseren voor zo'n 50 enthousiaste leden. Ze zijn onderverdeeld in -16 en +16 groep. In de -16 groep is iedereen welkom vanaf het 3e leerjaar, en in de +16 groep mag je lid blijven tot je 35 wordt. En dat is geen typfout!
Om de twee weken op zondagnamiddag komt de -16 samen om in groep allerlei leuke dingen te beleven: verfspelen, hevige spelen, boefkwissen, ... Om kort te zijn: om zoveel mogelijk plezier te maken en van elkaars gezelschap te genieten!
Begin juli gaan ze op tentenkamp en op de zondagen van augustus meten ze zich aan andere KLJ-afdelingen op de sportfeesten, waarin ze traditioneel sterk presteren in o.a. kringdans, parendans, vrije ritmiek, piramidebouwen, wimpelen, volksspelen, estafettelopen, lange-afstandslopen en vendelen!

Kansentarief:
Werking voor andersvaliden: