Teater Lier

VERENIGINGEN IN LIER

Teater Lier

Teater Lier is één van de drie vaste toneelgezelschappen in het Liers Ontmoetingscentrum Den Bril. In het bonte wereldje van de Lierse amateurkringen nemen we een apart plaatsje in. We zorgen voor een gevarieerd toneelaanbod: van comedy naar ernstige stukken, van jeugdstukken naar historische producties.

We hebben heel wat creatieve geesten in onze vereniging die naast acteren ook zelf stukken schrijven en regisseren. Dankzij een gedegen jeugdwerking, met eigen jeugdcursussen, geven we aan jong toneeltalent een stevige basis en kansen om door te groeien in deze boeiende hobby. Teater Lier vzw is aangesloten bij Opendoek, Amateurtheater Vlaanderen vzw.

Voor inlichtingen kan u terecht op communicatie@teaterlier.be en op https://www.teaterlier.be.

Contactpersoon
Contactpersoon: