Delierium

Delierium

Delierium houdt om de veertien dagen op zaterdag een open speldag waarop liefhebbers van rollenspelen een breed scale aan GM's, systemen en settings kunnen ontdekken om zo hun horizon te verbreden. Wij spelen dus niet alleen D&D, maar ook Fate, Call of Ctulhu, CY_BORG, Ten Candles, Terminator, Fiasco, Durance, Star Wars D6, en nog veel meer. Wij werken voornamelijk via discord om af te spreken en in te schrijven.

Wij willen benadrukken dat we iedereen verwelkomen en dat we steeds moeite zullen doen om mensen met bepaalde noden tegemoet te komen. Als dat het geval is kan je steeds bij onze bestuursleden terecht om afspraken te maken en eventuele bezordheden te uiten. Rollenspelen gaat immers enkel als iedereen zich veilig voelt om de tafel.

Contactpersoon:
Stefaan Doomen